2011年9月14日 星期三

我的新家 xD

这是我的新家
旧的幾間家几百年没回了
嘿嘿
没关系
我买了间新家
会常常回来的

最近的我没什么特别
就只是比以前
累了点
自由了点
开心了点
哈哈

累在找到新的工作
而且还是没做过的工
蛮辛苦的说
但是我会撑住
直到最后

自由在以前的工没做了
没有被绑着的心情
想怎样就怎样
没以前鸟笼般的生活困扰

开心在现在我无时无刻能在家里
每天都能吃到妈妈煮的饭
每天都能和几个疯癫的兄弟坐茶档车大炮
心情不错好

以前的事也不想再去提
只想向着前面跑
向着未来冲
因为 我知道 我的未来不是梦
哈哈

i will run as far as fast as i can from now to my future
although that i just can blogger my life
 after everything are already happening in my life
and nothing i can change again
i will do my best and best
i belive one day i will achive what i want to

a simple things that i want now to forever ever 
i wish  all my brother my family and my sweetheart
always have a healthy body and their sweet smile

good nite world good nite frenz time to sleep
meet me this blog at next time guy :)

a day passed so fast now1:20 am 15 sept 2011
a new blog i start to use and the ending with my tired eye
take my bed and take ready to begin my new day
when i wake up 7 am ++ later thank to view :)

沒有留言:

張貼留言